Jump to content

Pregatiri Fuziune - Bizuri


Kelton
 Share

Recommended Posts

--------------------------
Ca să las un feedback despre astfel de hotărâri, eu aș face astfel: 
- aș verifica din nou, într-un mod general, să văd dacă există proprietari inactivi, care nu și-au îndeplinit numărul de ore minim; 
- aș da proprietățile statului până la fuziune ȘI NU AȘ MAI ORGANIZA LICITAȚII;

Exemplu: dacă eu am CNN de pe RPG1, iar eu sunt inactiv (n-am 20 ore în 2 luni), dar pe RPG2 există jucător ce are același CNN, dar el are orele, bizul meu să fie atribuit statului, iar bizul jucătorului de pe RPG2 să fie păstrat pe RPG1.
-------------------------
După ce se finalizează pasul ăsta, aș continua cu diferite despăgubiri (fie între ambii jucători ce dețin bizul, fie doar pentru jucătorii RPG2-ului). 
-- dacă administrația, de exemplu, face o ofertă proprietarului de pe RPG2 pentru Poker, iar jucătorul refuză, să meargă cu oferta pentru jucătorul de pe RPG1, iar dacă cel de pe RPG1 acceptă, cel de pe 2 rămâne cu bizul, iar cel de pe 1, cu banii decontați.


Părerea mea e că sistemul de licitații e un sistem destul de okay, dar nu e rentabil pentru afacerile mici, neproductive. 
DIn câte am citit, câștigurile se vor mări, dar eu în continuare sunt sceptic asupra acestui sistem de acțiuni. În continuare pare să fie făcut (și este) pentru afacerile cu producții mari.

Edited by NEXUS.
Link to comment
Share on other sites

Pentru versiunea cu acțiunile, dacă eu am cumpărat un biz cu 100kk și mă trezesc după fuziune cu 50% din el în acțiuni, și fix atunci vreau să îl vând, ce fac, pierd 50kk ? Hai că ați zis că dublați producția, dar asta o să însemne fix nimic în cazul multor biz-uri, nu o să poți să dublezi și valoarea de vânzare .. 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, dragonu. said:

Pentru versiunea cu acțiunile, dacă eu am cumpărat un biz cu 100kk și mă trezesc după fuziune cu 50% din el în acțiuni, și fix atunci vreau să îl vând, ce fac, pierd 50kk ? Hai că ați zis că dublați producția, dar asta o să însemne fix nimic în cazul multor biz-uri, nu o să poți să dublezi și valoarea de vânzare .. 

 

N ai ma ce sa le ceri .  Sa faca ce o vrea si cum ii  taie capul ca uite asa au facut pana acum si s au inchis 3 servere pana acum . Urmeaza si RPG 1 in cativa ani si sa vedem ce se mai imparte atunci . 

 

Chiar nu imi mai pasa .

Edited by ALex
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Catalin 69 said:

Faza cu actiunile / procentele mai trebuie gandita. ( de fapt tot sistemul de biz-uri trebuie regandit, dar e cam tarziu pentru asta )

Discutia despre procente 65%/35% 50%/50% 60%/40% e irelevanta, fiecare trebuie sa primeasca % din cat a platit pentru biz, asta daca vreti sa mergeti pe varianta 4.

Ex.
Daca pe RPG 1 jucatorul A a cumparat un biz X cu 9kk iar pe RPG 2 jucatorul B a cumparat acelasi biz X cu 1kk => jucatorul A primeste 90% actiuni si jucatorul B primeste 10% actiuni. Daca procentul nu este multiplu de 10 asa cum va doriti, rotunjiti. De asemenea permiteti o discutie intre cei doi Owneri, in care sa se poata face trade de actiuni inainte de a deschide serverul. Puteti lua in considerare sa oferiti si o compensatie ownerilor, jucatorul A sa primeasca 10% din suma pe care el a achitat-o adica 900k iar jucatorul B sa primeasca 90% din suma pe care a achitat-o tot 900k.


Nu vreti sa despagubiti ca 'bagati bani pe server' dar vreti sa dublati income-ul la biz-uri... nu tot acolo se ajunge?

Parerea mea e ca 90% din bizurile de pe server sunt absolut inutile si trebuie sa fie regandit tot sistemul, au fost si cateva propuneri pe Discord legate de biz-uri (sa fie adaugat sistem de stock asemanator bunker, pentru a le face utile pe toate si sa produca atata timp cat ownerul se ocupa de el, posibilitatea sa ramana fara stock si tu ca player sa fii nevoit sa mergi la altele/in alte orase) + alte propuneri interesante legate de joburi/sisteme noi, dar se pare ca nu se tine cont de ele si se fac update-uri 'mai interesante' (Un nou sistem de clasificare a armelor a fost introdus în joc. ~).

Si eu care am cumparat un biz acum 3-4 ani cu 600kk biz care acum valoreaza peste 1,5kkk

iar cel de pe 2 l-a cumparat anu asta cu 700-800kk valoare pe care o are si acum, dupa logica ta foarte proasta ar insemna sa primesc mai putine procente! Mai baga o fisa te rog ;) 

Link to comment
Share on other sites

Astia care propuneti sa fim despagubiti in functie de cati bani am dat pe biz n-ati prea gandit-o. Unii playeri au cumparat biz-urile acum multi ani si evident ca acum valoreaza mult mai mult, altii le-am primit cadou/ le tinem pentru clan. Sa despagubesti pe baza unui log mi se pare stupid.

S-a propus mai sus un sistem de alimentare al biz-urilor si sunt de acord. Ar trebuii daca un biz ramane fara stock sa nu ai posibilitatea de a intra in el pana nu este (re)alimentat, mod prin care s-ar incuraja si mersul in alte biz-uri.

Apoi faceti ceva cu heal-ul luat din case, ca nu e normal. Biz-urile de tip fast-food nu produc mai nimic ca nu intra nimeni in ele. Aici se pot face sisteme in care sa trebuiasca periodic sa mananci ceva, altfel sa-ti scada viata din ce in ce mai rapid. Trebuie regandit tot sistemul, combinat cu job-uri pentru alimentare am incuraja astfel playerii de level mai mic sa caute sa faca si alte job-uri, respectiv proprietarii de biz-uri entry-level (pizza, burger, etc) sa se implice mai activ, nu sa le tina ca pe niste vehicule de 2-3kk si sa le foloseasca pur pentru bisnita.

Link to comment
Share on other sites

On 4/23/2023 at 4:53 PM, TataLuci said:

dati si voi unban va rog ca am ban de 5 ani si vreau sa ma joc :))

Donează 10-20 euro și iei unban. După dacă iei pe moca, bagi cod și iei ban în 3 zile maxim. Nu ai fi primul care cere unban ca să bage cod. :D

Edited by Leventhe
Link to comment
Share on other sites

Treaba cu bussines-urile nu este pentru toata lumea, daca intri si te joci samp doar ca ai un bussines care face o gramada de bani, mi se pare ca ti-a trecut timpul . Unii se joaca si fac bani sute de milioane ( kk) si fara sa aiba vre un bussines sau pur si simplu isi chelutie banii pe masini si avioane. 

Aici a sarit treaba direct la "ce facem cu bussines-urile dupa fuziune" .

Daca ar putea Stafful b-zone sa faca o serie de questu-ri si misiuni sau joi joburi care sa implice si bussines-urile mai mici atunci ar putea face economia mai moderna. Sunt constient ca lucrurile vor mai evolua pe acest server pentru ca deja au evoluat datorita celor care si-au facut treaba. Eu spre exemplu joc din 2014 si mereu am luat-o de la capat ca sa inteleg farmecul jocului si ceea ce ne ofera acest joc, nu doar timp pierdut ( si bani nu mai zic) dar ne invata putin sa fim mai economici si anteprenori, bussines man . 

Link to comment
Share on other sites

Deci sincer nici-o idee nu mi se pare foarte bune pentru ca are si parti pozitive si parti negative;  Fiecare cum este afectat. Cred ca ar putea fii lasata putin deoparte treaba asta cu fuziunea si cel mai important ar fi sa ne gandim la o idee ca sa mai punem in funcțiune inca 15-20% ( un procent- asta nu stiu da il zic bine ca nu stiu cate bizuri sunt active si cate produc Ceva) din niste biz-uri care sunt ar putea produce.  Cel mai recent exemplu a fost cu Mirela cand aveai foarte multe taskuri si la biz-uri sex-shop, white weapon, 24/7 , etc ( la modul ca in perioada asta au inceput sa produca putin mai mult) si lumea mergea la orice biz il intalnea nu era selectie mare, important era sa faci misiunea. Deci cu niste imbunatatiri si quest-uri mai dese care sa implice si activitatea altor bizuri ar fi mai placuta. De asemenea si unele joburi noi ar aduce producție bizurilor de mancare . 

Ideiile multe am si eu. Dar nu are cine sa ma asculte. Imi cer scuze daca v-am ocupat timpul degeaba. Treaba asta trebuie vazuta din mai multe direcții/ perceptii. 

Link to comment
Share on other sites

On 4/18/2023 at 10:59 AM, Kelton said:

:en: 

 

 

Hello everyone,

 

I am opening this topic to inform you that we have started internal discussions related to the merger process and to see how we can improve this process compared to the last merger we did. You can find the old announcement here: https://forum.b-zone.ro/fuziune

 

The first thing we want to discuss is related to businesses. We made a video because it's easier to express verbally, and because many people don't read everything we transmit. So, I hope that by using voice, I will be able to reach the ears of more players.

 

 

In the video above, I discuss what I am going to put in writing in this topic, about businesses. I apologize to players who don't speak Romanian, but it is very hard to make a bilingual video. 

 

We have tried to find better alternatives to the last merger regarding businesses, to try to make the transition as fair as possible for everyone, and to motivate people to continue playing after the merger. If we are not careful about how we compensate the players or what options we choose, we risk losing them, so the merger will not have the effect we all desire. Therefore, when expressing your opinion, try to think about your fellow player, not just about yourself. It's a multiplayer game and we need to understand that.

 

If you have a better idea than those listed below, please leave a comment and share that idea. You never know when a better alternative to something will be found.

 

So, we have the following options:

1. Players coming from RPG2 will be compensated for their businesses based on the RPG1 server economy. We will have to be very careful with the compensation amounts so that the player is satisfied with what they receive and considers that they can afford an equivalent business to the one they lost with the amount received. If we opt for this variant, we must also consider the inflation that will occur. Since we introduce new money into the server to compensate all players for their businesses, prices will automatically increase because there will be even more money on the server, thus affecting everyone.

 

2. We compensate both business owners based on the RPG1 economy, then we organize auctions and the person who pays the most keeps the business. This way, each player has the chance to acquire a business, not necessarily the one they had before, depending on how much each player is willing to bid. Basically, the market for businesses will be reset, and they will all go back into circulation. It should be noted that a business can be bought at auction by any player who has enough money to bid on it. Also, it is quite likely that players who previously owned that business will not win it at auction or will have to pay very high sums, more than they would like, which can result in discomfort.

 

3. We establish different criteria together, based on which one person keeps their business and the other is compensated based on the RPG1 economy. Unlike variant 1, with this variant, any player can keep their business regardless of the server. They will keep it depending on the criteria we establish. Possible criteria could be: how long the respective business has been held, how much was paid for it, how active the player is, etc. You will propose the criteria if you opt for such a variant. It should be noted that such a variant requires additional analysis time and can lead to dissatisfaction regarding how certain criteria are applied.

 

4. We modify the current business system in which a single player is the absolute owner and introduce the concept of SHARES. This means that a business can be owned by several players, each having a certain part (a percentage) of that business. The system (at least theoretically) will be made in such a way that a business can have a maximum of 10 owners, with 10% quotas each, and a player can own a maximum of 10 quotas for multiple businesses on the server or for one business (until they reach 100%). Such a modification would allow us to divide the current businesses between the two players (the RPG1 owner and the RPG2 owner). So, various quotas can be established, such as 50%-50% between the two owners or 60% RPG1 - 40% RPG2. To ensure that neither of the owners loses profits from the business, we will double (x2) the profits of all businesses on the server. So, neither of the two players will have anything to lose, and each may have something to gain. At a 60% RPG1 - 40% RPG2 ratio, the RPG1 player will increase their profit by at least 20% compared to what the business produced before the merger, and the RPG2 player will increase their profit even more because the production there was lower due to the lower number of active players. I said at least because with new players on the server, more businesses will be used, so they will produce even more than before.

 

Therefore, with such a modification, everyone keeps their business, everyone benefits, including players who do not own businesses because the market for businesses will change. Percentages of businesses can be sold, so more players can own them. It is a complex system that we need to think about and decide together if we want to adopt it.

 

Therefore, you will have the power of decision. I will leave the topic open for you to discuss, even among yourselves, to see different points of view, to come up with new options if you believe that there are better alternatives, and in a few days, we will open a first survey on the RPG website to vote. Depending on how you vote, we will move on from there. I hope you will have the decency to vote correctly and not from secondary accounts (we will cancel the extra votes anyway, but still, some common sense), and to think about other players. We want everyone to be as satisfied as possible with this merger and to give everyone an extra reason to continue playing.

 

Thank you!


 

Cea mai buna varianta este aceea cu actiunile, mai ales ca este ceva nou si o sa starneasca multa atentie si mai ales ca jucatorii consider ca vor fi mai activi astfel.

Link to comment
Share on other sites

Consecințele variantelor prezentate sunt calculate? 
1. Prima varianta despăgubirea celor de pe rpg 2 adăugarea banilor cu care efectiv nu ai ce face prea mult ce poate duce la vânzarea lor plus nemulțumirea lor și sa renunțe la serverul asta. (Nimeni nu vinde biz mare și mașinile se iau gratis) 

2. Împărțirea biz-urilor cu dubla producție, ca exemplu eu cumpar ambele părți pe doua conturi am producție dubla la biz fără sa fac nimic, pe lângă asta nu cred ca aveți un scripter care sa garanteze scriptul fără probleme, nu cred ca dacă cineva o sa primească mai mult o sa anunțe sau poate sa nu își dea seama.
3. Criteriile nu se pot alege de comun acord cu propietari, unul poate a avut o perioada proasta și nu a putut atinge un număr mare de ore lunar, altul poate a fraudat orele luând in calcul aceasta varianta, vechimea de proprietar nu se poate calcula pentru ca nu este un contract de vânzare cumpărare data-ora poate îl deține de 10 ani dar l-au ținut alții pentru el. 
 

 

Eu consider ca despăgubirea la economia fiecărui server și apoi licitatie este cea mai buna varianta. Așa fiecare șanse egale sa își recapete proprietatea și se câștiga cinstit. La fuziunea cu 3 au fost aruncați niște bani inutili au primit chiar dublu fata de varianta pe rpg1 și așa au ajuns și la certuri și dușmănie.  
 

 

 

Alegeți așa cum “ați știut mai bine”, e doar o propunere. 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Kelton said:

:ro: 

 

Salutare tururor,

 

Revin cu informații despre bizuri. Sondajele s-au finalizat, lumea a votat și ne-a oferit suficient feedback încât să putem vedea în ce direcție ar fi cel mai bine să înaintăm.

Am creat două sondaje, unul pentru proprietarii de bizuri cât și unul pentru toți jucătorii deoarece toată lumea este afectată în mod indirect de ceea ce se întâmplă cu bizurile, indiferent că vorbim despre despăgubirile pe care le-am fi putut face și care ar fi adăugat sume mari de bani pe serverul fuzionat sau despre modificarea sistemului de bizuri.

 

Rezultatele sondajelor sunt:

RPG1 proprietari bizuri: 70% pentru despăgubirea jucătorilor RPG2, 20% pentru schimbarea sistemului de bizuri

RPG1 jucători: 47% pentru schimbarea sistemului de bizuri, 38% pentru despăgubirea jucătorilor RPG2

RPG2 proprietari bizuri: 76% pentru schimbarea sistemului de bizuri, 13% pentru despăgubirea jucătorilor RPG2

RPG2 jucători: 70% pentru schimbarea sistemului de bizuri, 13% pentru despăgubirea jucătorilor RPG2

 

Rezultatele generale duc înspre modificarea sistemului de bizuri. Am oferit mai multe explicații în clipul pe care îl voi lăsa la finalul acestui reply, pentru a înțelege mai ușor deciziile luate.

Știm că nu toată lumea va fi mulțumită, dar știm totodată că această variantă reprezintă compromisul cel mai bun ca să fie cât mai bine pentru toți jucătorii, nu doar un grup de jucători. Sperăm să puteți înțelege acest lucru.

 

Urmează un lung proces de modificare a sistemului de bizuri și tot ceea ce presupune implementarea sistemului de acțiuni.

Împărțirea inițială a acțiunilor va fi 60% RPG1 - 40% RPG2 deoarece bizurile de pe RPG1 sunt mai costisitoare, a durat mai mult până când au putut fi achiziționate, au o producție mai mare. Din nou, dacă doriți detalii suplimentare vizionați clipul de mai jos.

 

Câteva detalii generale:

- vom merge pe procente a câte 10% pentru a avea posibilitatea să vindeți cât de puțin doriți din acțiunile voastre, fără să complicăm sistemul prea mult.

- un singur jucător va putea deține maxim 10 acțiuni.

- va fi înlăturată opțiunea de a modifica numele bizului și bizurile vor primi un nume standard în funcție de locație și tip.

- va fi înlăturată comanda de a modifica taxa bizului iar acestea vor avea o taxă standard, care e de regulă suma maximă.

- va fi înlăturată comanda de a închide/deschide un biz.

- vom adăuga cel mai probabil o comandă cu un dialog care poate fi folosită la locația bizului pentru a vedea acționarii.

- vom crea cel mai probabil câte un seif individual pentru fiecare acțiune a bizului, ca să nu se amestece banii între ei.

 

Mai sunt și alte aspecte de care ne vom bate pe măsură ce vom lucra la sistem. Va fi un proces destul de dificil, dar sunt încrezător că vom reuși să modificăm sistemul în așa fel încât să acomodeze nevoile tuturor.

 

 

:en: 

 

Hello everyone,

 

I am back with information about businesses. The surveys are finished, people have voted and provided us with enough feedback to see which direction is best to move forward.

We created two surveys, one for business owners and one for all players, as everyone is indirectly affected by what happens with businesses, whether we're talking about the compensations we could have made that would have added large sums of money to the merged server or about changing the business system.

 

The survey results are:

RPG1 business owners: 70% in favor of compensating RPG2 players, 20% for changing the business system.

RPG1 players: 47% in favor of changing the business system, 38% for compensating RPG2 players.

RPG2 business owners: 76% in favor of changing the business system, 13% for compensating RPG2 players.

RPG2 players: 70% in favor of changing the business system, 13% for compensating RPG2 players.

 

The overall results lean towards changing the business system. I have provided more explanations in the video that I will leave at the end of this reply to help understand the decisions made.

We know that not everyone will be satisfied, but we also know that this option represents the best compromise to make it as good as possible for all players, not just one group of players. We hope you can understand this.

 

There will be a long process of modifying the business system and everything that involves implementing the action system.

The initial division of actions will be 60% RPG1 - 40% RPG2 because the businesses on RPG1 are more expensive, took longer to acquire, and have a higher production. Again, if you want more details, watch the video below.

 

Some general details:

- we will use percentages of 10% to give you the ability to sell as little as you want from your actions without complicating the system too much.

- only one player can own a maximum of 10 actions.

- the option to change the name of the business will be removed, and businesses will receive a standard name based on location and type.

- the option to modify the business tax will be removed, and they will have a standard tax, which is usually the maximum amount.

- the option to close/open a business will be removed.

- we will most likely add a command with a dialog that can be used at the business location to see the shareholders.

- we will most likely create an individual safe for each business action to prevent mixing money between them.

 

There are other aspects that we will work on as we develop the system. It will be a challenging process, but I am confident that we will be able to modify the system to accommodate everyone's needs.

În urma rezultatelor de la sondaje era clar că se va merge pe sistemul de acțiuni, sperăm că va fi un sistem de acțiuni bine gândit, sperăm că nu ne veți dezamăgi și că totul va decurge conform precum ați spus, taxa se va dubla ș.a.m.d, așteptăm update-ul care poate va schimba cu total jocul și sigur, sperăm că il va schimba în bine.Succes!

Link to comment
Share on other sites

  • SaRtOR locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.