Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Nume: Morandi Data redactării ziarului: 21.09.2025 Ziarul a fost corectat de către [/f]: [WB]Morandi Poză cu ziarul (dovadă): https://imgur.com/a/LPzQJdF Alte precizări: spor!
  3. Nick: DanieI Rank: 4 (LV DIspatcher) Data: 21.09.2025 Am dat test cu: Tiribomba Rezultat regulament (x/3): 3/3 Rezultat traseu (x/5): - Rezultat proba de teren (x/4): - Rezultat final: Respins Alte precizari: Mult succes data viitoare!
  4. Samsung Galaxy S26, în special S26 Edge şi Ultra au tot scăpat în ultima vreme, în randari, fotografii, specificaţii. Cea mai nouă rundă de scăpări implica multe huse ale seriei S26, ajunse pe web. Vă reamintesc că dacă totul merge ca de obicei, Samsung ar trebui să îşi prezinte seria Galaxy S26 în ianuarie 2026. Ea va include de această dată un Galaxy S26 Pro în loc de S26 de bază, un S26 Edge în loc de Plus şi un S26 Ultra. Un total de 19 fotografii cu huse au ajuns pe Internet, mulţumită lui @KeepUpWithOneUI şi SammyGuru. S26 Edge are un modul foto dreptunghiular destul de generos, care acoperă toată lăţimea părţii de sus a spatelui. Aduce în mod clar cu ce vedem pe iPhone 17 Pro şi pe iPhone 17 Pro Max. S26 Pro are 3 camere aliniate în pilula verticală, iar S26 Edge are doar două camere pe acel modul nou. S26 Ultra pare să aibă 4 senzori foto dispuşi în formă literei L. Am aflat recent că Samsung ar putea folosi procesoarele dezvoltate în house Exynos 2600, nu doar Qualcomm Snapdragon 8 Gen 5 pe aceste terminale, în funcţie de regiune. Conform acestor imagini cu huse, telefoanele au colţuri rotunjite şi muchii plate, fix ca predecesorii lor. Suporta şi încărcare wireless cu standard Qi2, aparent sursa
  5. La evenimentul asociat lui Huawei Watch GT 6 de la Paris, Huawei a lansat la nivel european şi încă o pereche de căşti accesibile. Huawei FreeBuds 7i stă fix între FreeBuds Pro-ui şi FreeBuds SE 4 ANC. Costă 99 de euro şi avem detalii mai jos. Căştile vin pe roz, alb sau negru, au tija mai scurtă decât FreeBuds SE şi aduc control prin gesturi. Anularea de zgomot e cea mai avansată de la Huawei până acum, cu tehnologie Intelligent Dynamic ANC 4.0. Ea se adaptează automat la zgomotul de fundal şi reacţionează în doar jumătate de secundă. Foloseşte 3 microfoane şi algoritmi actualizaţi pentru a reduce zgomotul cu până la 90 de decibeli. Chit că eşti la metrou, aeroport, la grădiniţă aşteptând să îl iei pe cel mic, zgomotul va fi anulat. Căştile se pot conecta la 2 dispozitive simultan şi pot funcţiona şi cu terminale iOS şi Android. Oferă acustica 3D Spaţial Audio şi au tehnologie de detecţie a poziţiei capului. Se schimbă astfel sunetul şi se creează un soi de surround. Corpul lor rezista la apă, prin certificarea IP54, iar autonomia ajunge la 8 ore per casca fără ANC, sau 5 ore cu ANC. Total 35 de ore cu tocul. La pachet primiţi şi 4 dopuri şi puteţi respinge sau prelua apeluri doar dând din cap sau scuturând din cap. Căştile se pot tuna ca ANC sau egalizator din aplicaţia Huawei Audio, disponibilă pe Android şi iOS. Impresii Căştile par nişte FreeBuds Pro mai butucănoase, iar varianta roz e mai mult spre mov pal. Tocul e lucios şi parcă mai înalt decât la FreeBuds Pro. Căştile au mai mult bas decât FreeBuds SE 4 şi cam la fel de mult volum ca modelul Pro. Nu au sunetul aşa detaliat ca Pro-urile, care au acel bitrate foarte mare. Foarte bune la ANC, am izolat toate vocile din jur la evenimentul de la Paris. Se vand în România de la început de octombrie! sursa
  6. Huawei a prezentat şi un moment de One More Thing la evenimentul de la Paris, cel destinat ceasurilor Huawei Watch GT 6. E vorba despre noul stylus M-Pencil Pro, prezentat în tandem cu nouă tableta MatePad 12X 2025. Despre stylus aflaţi mai jos. Acest accesoriu costă 129 de euro şi e cel mai avansat stylus lansat de Huawei până acum. În capătul său se afla un buton fizic, care odată apăsat oferă acces la o aplicaţie predefinita, ca Notes de exemplu. Are design minimalist şi peste 10.000 niveluri de presiune, cu unele surse afirmând că sare de 16.000 chiar. Capătul i se aprinde, zona din jurul butonului mă refer şi avem la pachet cu el 3 vârfuri interschimbabile. Dacă apăsam de 2 ori butonul într-o fereastră de input de text, vom activa conversia din voce în text. Are şi un unghi de rotire mai generos când folosim brush-urile din GoPaint şi motoraşe care oferă feedback precum un stilou, pix, pensulă. Ideea de brush rotativ este nouă de fapt. Unul dintre vârfurile acestui stylus e pentru pictat, altul pentru scris, altul pentru ceva ce Huawei numeşte micro-scris. O altă noutate este că dacă vei ciupi/strânge corpul stylusului activezi o paletă de opţiuni în GoPaint sau Huawei Notes. Cu o dublă ciupire treci între scris şi gumă de şters. sursa
  7. Xiaomi pregătește lansarea Redmi Pad 2 Pro, o tabletă accesibilă din noua generație, care va fi prezentată oficial pe 24 septembrie, în cadrul aceluiași eveniment cu seria Xiaomi 15T. Până atunci, au apărut deja specificațiile tehnice esențiale, scăpate printr-un nou leak, și e clar că avem de-a face cu un upgrade important în unele zone față de generația anterioară. Tableta va fi echipată cu procesorul Snapdragon 7s Gen 4, o platformă mid-range recent lansată de Qualcomm, care aduce un salt semnificativ de performanță în comparație cu 7s Gen 2 – soluția folosită pe modelul anterior. Nu se schimbă însă ecranul: rămâne un panou LCD de 12,1 inchi, cu rezoluție 2.5K și rată de refresh de 120 Hz. În schimb, bateria este clar îmbunătățită – 12.000 mAh, față de 10.000 mAh cât avea Redmi Pad din prima generație. Sistemul de încărcare nu e mai rapid, dar rămâne decent: încărcare la 33 W. Noutatea constă în suportul pentru reverse charging la 27 W, ceea ce o face utilă pentru încărcarea altor gadgeturi, în special în deplasări. În plus, avem sunet Dolby Atmos printr-un sistem audio cu patru difuzoare, iar tableta păstrează dotări clasice precum slot microSD și jack audio de 3.5 mm. Pe partea foto, Redmi Pad 2 Pro vine cu o cameră de 8 MP pe spate, fără detalii despre cea frontală momentan. Nu se cunosc încă prețurile, dar dacă ne luăm după modelul anterior, care a debutat în China la aproximativ 207 dolari, ne putem aștepta la o sumă apropiată. E de menționat că toate aceste informații provin din materiale promoționale care au scăpat pe internet, deci rămâne de văzut ce se confirmă pe 24 septembrie. sursa
  8. Benzina și motorina sunt principalii combustibili folosiți, în prezent, în industria auto la nivel mondial. Cele două tipuri de carburant rezultă din rafinarea țițeiului și, prin ardere, asigură propulsia autovehiculelor. Deși aparent sunt similare, motoarele diesel au câteva diferențe majore față de cele pe benzină. Iar dacă pui benzină în loc de motorină, sau invers, cu siguranță mașina nu va mai funcționa. Iată care sunt primele simptome, ce daune pot să apară și cât costă reparația în cazul în care faci această greșeală. Majoritatea stațiilor de carburant au 4 pompe de alimentare, una lângă cealaltă. Un pistol este pentru benzină 95, unul pentru benzină 99 sau 100, unul pentru motorină și unul pentru motorină cu aditivi. Acestea arată aproape la fel, de aceea șoferii le pot încurca foarte ușor, dacă nu sunt atenți. 2025: Ce se întâmplă dacă pui benzină în loc de motorină? Șansele sunt mai mari să pui benzină în rezervorul diesel, decât invers. Pentru că diametrul pistolului diesel este mai mare decât al celui pe benzină. Astfel, dacă vei încerca să introduci un pistol de motorină în orificiul de alimentare al unei mașini pe benzină, nu vei reuși. În schimb, pistolul de benzină va intra foarte ușor în gura de alimentare diesel. Dacă pui benzină în loc de motorină, motorul va reacționa într-un timp foarte scurt. Deja după primii kilometri vei resimți primele simptome. Important este să știi cum să recunoști simptomele și ce măsuri să iei pentru a limita daunele. Cu cât vei circula mai mult folosind un carburant greșit, cu atât motorul va fi mai afectat. Simptome, daune și cât costă reparația Dacă ai pus benzină într-un motor diesel, semnele apar rapid: zgomote anormale în funcționare; motorul bate sau vibrează; putere scăzută; mașina trage greu și accelerează lent; fum alb sau gri din eșapament; oprirea motorului, după câțiva kilometri. Cu cât motorul funcționează mai mult cu amestecul greșit, cu atât daunele cresc: Pompa de înaltă presiune se gripează din lipsă de ungere; Injectoarele se strică din cauza depunerilor și a lipsei de lubrifiere; Filtrul de motorină se înfundă cu particule și reziduuri. Motorul poate fi grav avariat și va necesita reparații costisitoare sau chiar înlocuire completă. În multe cazuri, pagubele produse de benzină într-un motor diesel sunt mai mari decât cele produse de motorină într-un motor pe benzină. Golirea rezervorului și spălarea circuitului poate costa între 800 și 1.500 de lei. Schimbarea pompei și a injectoarelor presupune un cost care poate depăși 6.000 de lei. Iar repararea motorului gripat ar putea ajunge chiar și la 25.000 de lei. Nici măcar asigurarea CASCO nu acoperă daunele survenite ca urmare a alimentării greșite cu carburant. Deci, șoferul va suporta integral costurile reparațiilor. Pentru a evita astfel de daune, dacă ai realizat că ai pus benzină în loc de motorină, sau invers, nu porni motorul. Cheamă o platformă pentru a duce mașina la un service specializat, unde să fie golit rezervorul. Dacă ai pus o cantitate mică de benzină, 2-3 litri, poți să pui peste motorină și să-i faci plinul. Dacă ai cel mult 5% benzină și restul e diesel, motorul nu ar trebui să fie afectat. sursa
  9. - Nume : YourCharisma - Contract : https://imgur.com/a/kPFSgng
  10. Cererea ta de interviu a fost procesată și aprobată. Contactează un rank 3+ în joc pentru interviu! Numărul cererilor de interviu făcute de tine săptămâna aceasta: 1/3. Numărul interviului aprobat: 1319.
  11. 🎙️Nume: Erikson. 📌 Linkul catre profilul de website:https://www.rpg.b-zone.ro/players/general/Erikson. 🎙️ Tipul de interviu dorit: Normal. 🎙️ Numele celorlalți participanți (dacă există): - 📌 Linkul catre profilul de website al participanților / RPG bar: - 📌 Am luat la cunoștință regulile prezentate pe prima pagină: Da. 💬 Alte precizări: Nu.
  12. În cel mai recent episod din „Podcast cu Prioritate”, jurnalistul auto Vlad Micșunescu a vorbit despre planurile Grupului Renault de a introduce o nouă transmisie pe următoarele modele Dacia. Este vorba despre o cutie DCT, adică cu dublu ambreaj, în 6 trepte, dezvoltată de Magna Powertrain. Sună bine, dar Vlad nu se grăbește să le laude. „Am o rezervă la ei și le-am zis-o și la fabrică”, spune Vlad, cu sinceritatea cu care ne-a obișnuit. Acesta a mai adăugat că aceste cutii PowerShift, realizate de furnizorul Getrag(ce a devenit acum Magna Powertrain), nu au un istoric tocmai bun. Istoricul PowerShift: lecții din trecut Dacă numele PowerShift vă trezește ceva amintiri, probabil știți despre ce e vorba. Vorbim despre o cutie cu dublu ambreaj, care, în trecut, a provocat ceva bătăi de cap pe unele modele Ford. Acum, însă, povestea continuă sub numele de Magna Powertrain, cu promisiunea unei construcții mai solide. Vlad recunoaște că inginerii Magna au lucrat serios la îmbunătățiri, dar experiența îl face să aștepte rezultatele din trafic real înainte să declare victoria. „La Magna au mai îmbunătățit niște lucruri”, spune el, dar nu renunță la prudență. Entuziasm cu moderație Nu e vorba de panică, ci de un sfat prietenesc: să așteptăm să vedem cum se comportă noua cutie pe drum înainte să ne îndrăgostim de ideea de „cutie automată pe Dacia”. Cu alte cuvinte, entuziasm cu moderație. Dacă vreți să ascultați ce a discutat Vlad cu gazda noastră, Marius Vișan, vă invităm să ascultați toată discuția. Episodul e plin de informații interesante, prezentate într-un mod prietenos și accesibil, perfect pentru cei ce vor să mai afle câte ceva despre ce se mai întamplă în industria auto. sursa
  13. Un accident rutier, indiferent de gravitate, ridică întotdeauna aceeași întrebare: mai ai voie să circuli cu mașina avariată? Codul Rutier 2025 prevede mai mulți pașii pe care trebuie să îi urmeze șoferii implicați într-un eveniment rutier. Iar una dintre proceduri este să primești autorizația de reparație. Odată ce Poliția îți eliberează acest document, poți circula în continuare cu mașina, chiar dacă ai făcut accident? Iată în ce situații riști suspendarea permisului și o amendă uriașă. Legea rutieră obligă toți șoferii implicați într-un accident rutier să obțină o autorizație de reparație dacă vor să remedieze daunele vehiculului. Dar, odată obținut acest document, ai dreptul să circuli în continuare cu mașina? Ce este autorizația de reparație și cum se obține Autorizația de reparație este emisă de Poliție sau de biroul de accidente ușoare. De asemenea, aprobarea de reparare a vehiculului poate fi emisă și ca urmare a întocmirii unei înțelegeri amiabile. Acest document include mențiuni despre avariile vizibile și este obligatoriu pentru efectuarea reparațiilor legale, dar și pentru deschiderea dosarului de daună la firma de asigurări. În autorizația de reparație se precizează datele șoferului, ale vehiculului și avariile constatate. În lipsa acestui document, service-urile sau mecanicii nu au dreptul să repare mașina, indiferent de gravitatea daunelor. „Repararea autovehiculelor, remorcilor, tramvaielor sau mopedelor având urme de accident, fără a fi îndeplinite condiţiile prevăzute de lege, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la 2 ani sau cu amendă”, conform ART 340 (4) din Codul Penal. E nevoie de autorizație de reparație și pentru accidentele ușoare? Conform legii, toate evenimentele rutiere care au avut ca urmare producerea de avarii unui vehiculului sau unui bun, trebuie raportate. Șoferii au 24 de ore la dispoziție să raporteze un accident soldat cu pagube materiale. Dacă sunt persoane rănite, accidentul trebuie raportat pe loc, prin apel la 112. Inclusiv accidentele în care doar mașina proprie a fost avariată trebuie raportate, pentru a primi autorizație de reparație. „Constituie contravenție și se sancționează cu 2 sau 3 puncte amendă […] neîndeplinirea obligației proprietarului sau a utilizatorului de autovehicul de a solicita documentul de constatare a avariilor produse acestuia în alte împrejurări decât în urma unui accident de circulație”, conform Art 99 (4), din legea 195/2002. Așadar, fie că ți-ai lovit singur mașina, fie că ai fost implicat într-un accident, ai obligația de a anunța producerea acestuia. Iar Poliția sau firma de asigurări va elibera, ulterior, o dovadă de reparații. 2025: Dacă ai făcut accident mai ai voie să circuli cu mașina? Odată ce a fost eliberată autorizația de reparație, ai la dispoziție 30 de zile pentru a repara mașina. Teoretic, poți circula în continuare cu vehiculul, în această perioadă. Dar numai dacă mașina îndeplinește toate normele de siguranță. De exemplu, dacă ai o bară spartă sau îndoită, acest lucru nu reprezintă un pericol. Dar dacă în urma accidentului au fost avariate direcția, sistemul de frânare sau alte elemente de siguranță, acestea sunt considerate defecțiuni majore. Conform legii, vehiculele cu defecțiuni majore sau periculoase nu au dreptul de a circula pe drumurile publice. Nici dacă au ITP valabil, nici dacă au autorizație de reparație, nici dacă sunt remorcate sau circulă cu viteză redusă. Singura modalitate legală de a transporta o mașină care a suferit daune importante în urma unui accident este pe platformă. Pe contul său de YouTube, polițistul Tavi Perțea a publicat un clip cu o mașină implicată într-un accident. Avea structura de rezistență afectată, roțile descentrate, inclusiv sistemul de direcție cu probleme. Dar șoferul mergea cu aceasta pe un drum public, probabil pentru a o duce la mecanic. Într-o astfel de situație, Poliția reține talonul, numerele de înmatriculare și suspendă inclusiv permisul de conducere. sursa
  14. Cine își mai aduce aminte de Skoda Yeti? Era puțin ciudată, într-un sens bun, un pic pătrățoasă, dar avea ceva special anume, un fel de farmec ce ducea a simplitate și a robustețe. De acolo a început totul. Iar acum, vreo 15 ani mai târziu, Skoda a reușit să producă 4 milioane de SUV-uri, extinzându-și gama la 7 modele diferite. Ce face povestea și mai tare e că Skoda n-a pornit cu ambiții să cucerească segmentul SUV-urilor, ci a facut-o treptat, cu pași calculați. A testat apele cu Yeti, a intrat în forță și cu încredere cu Kodiaq, un SUV serios, cu 7 locuri și o personalitate de familist iubitor de aventură. Apoi au venit Karoq și Kamiq, menite să acopere zona compactă și urbană. Iar, în ultimii ani, Enyaq, a pus cireașa de pe tort. O gamă completă pentru toate gusturile și pentru toate drumurile Când pui toate piesele cap la cap, ai o imagine clară: Skoda oferă SUV-uri pentru toate gusturile și toate nevoile, de la mașini de oraș la adevărați transportatori de weekend, de la benzină și diesel, la hibrid și 100% electric. Toate modele vin cu ADN-ul Skoda, adică mult spațiu, soluții inteligente, confort, siguranță, și prețuri care, cel puțin până acum au rămas ancorate în realitate. Fără să se arunce în campanii agresive sau designuri extreme, marca cehă a câștigat încrederea a milioane de clienți, fapt dovedit de cifre clare: 4 milioane de SUV-uri construite în mai puțin de 20 de ani. SUV-uri pentru tot felul de oameni, de la o marcă care nu se dă în spectacol Adevărul este unul simplu. Skoda nu a reinventat SUV-ul, dar l-a făcut mai accesibil, mai logic, și în multe cazuri, mai bun. Deși marca preferă să tină capul jos și să muncească, s-ar putea să o facă acum în liga cea mare. Privind în viitor, deși incert, Skoda pare că știe exact unde merge. Nu se grăbește, nu face zgomot inutil, dar cu fiecare pas se apropie din ce în ce mai mult de esențial și de ce e cu adevărat important. sursa
  15. Nickname:Pinti Rank:6 Am dat teste cu: Sld.SportMode Rezultatul probei teoretice (x/3):0/3 Rezultatul probei de arme (x/5):5/4 pentru el Rezultatul (admis/respins?Admis Alte precizari:Bun venit.
  16. Nick: BanaTeaNu Nick-ul celui testat: KingRny Rezultat proba teoretic(?/3; Admis / Respins? Admis, 0/3 Rezultat proba practic (?/5; Admis / Respins? Admis 5-4 Rezultat final (Admis / Respins? Admis Alte precizari: Welcome !
  17. Today
  18. Nume: [TLG]Valentinos Rank: Network Director (7) Membrul sancţionat: X6MCOMPETITION[BUCI] Sancţionat în data: 21.09.2025 Motiv: Anunt trimis gresit Sancţionat cu: Avertisment Verbal Dovadă (în funcţie de situație): La cerere Alte precizări: Fii mai atent!
  19. Nick: Diamond.eXe Rank: 5 Data: 21.09.2025 Am dat test cu: vultur Rezultat regulament (x/3): 3/3 Rezultat traseu (x/5): - Rezultat proba de teren (x/4): Rezultat final: Respins Alte precizari: Mult succes data viitoare! Nick: Diamond.eXe Rank: 5 Data: 21.09.2025 Am dat test cu: RussianBr0 Rezultat regulament (x/3): 1/3 Rezultat traseu (x/5): 4/5 Rezultat proba de teren (x/4): Rezultat final: Admis Alte precizari: Felicitari!
  20. Nume: Beebita Contract: https://imgur.com/a/UNjE645
  21. Cererea ta de interviu a fost procesată și aprobată. Contactează un rank 3+ în joc pentru interviu! Numărul cererilor de interviu făcute de tine săptămâna aceasta: 1/3. Numărul interviului aprobat: 1318.
  22. - Nume: Edwin - Linkul catre profilul de website / RPG bar: https://www.rpg.b-zone.ro/players/general/Edwin - Tipul de interviu dorit: Normal - Numele celorlalți participanți (dacă există): - - Linkul catre profilul de website al participanților / RPG bar: - - Am luat la cunoștință regulile prezentate pe prima pagină: Da - Alte precizări: -
  23. Nume: alecsqqREVENIREA Data redactării ziarului: 21.09.2025 Ziarul a fost corectat de către [/f]: [CM]Salmoxis Poză cu ziarul (dovadă): https://imgur.com/a/EWOAunV Alte precizări: spor!
  24. Nick: SavantulNic.eXe Rank: Leader Membrul sanctionat: [TSV]SavantulDicky Motiv: Neplata amenda Sanctiune: FW
  25. Nume: q Contract: https://imgur.com/a/vRznEwl
  26. Nume: Salmoxis Rank: 3 Numărul interviului: 1317 Data acordării interviului: 21.09.20252 Dovadă cu regulile impuse pe [/l]: https://imgur.com/a/9lMFtbp Dovadă cu [/livemembers]: https://imgur.com/a/d4Qx9JZ Poze din timpul interviului [3-5]: https://imgur.com/a/MXQl9Xv Alte precizări: -
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.